Vlaamse Ardennen

Vlaanderens mooiste landschap

  • Bannering  |
  • Partnerships  |
  • Print ad  |
  • Social media  |
  • Web  |

De pittigste hellingen, de lekkerste streekgerechten, de mooiste vergezichten. De Vlaamse Ardennen zijn niet voor niets ‘Vlaanderens Mooiste Landschap.’ Samen met Toerisme Vlaamse Ardennen ontwikkelden we een online campagne en wedstrijd die de actieve, avontuurlijke vakantieganger warm moest maken voor een verblijf in de regio.

Cambio

E-Cambio: je bent er zo mee weg

  • facebook app  |
  • mailings  |
  • mini-site  |
  • seeding  |
  • viral  |

Elektrische wagens zijn compact, vinnig en een stuk milieuvriendelijker dan een gewone auto. Kortom: perfect voor de stadsjungle. Maar door de vooroordelen over elektrisch rijden en de automatische versnellingsbak, hadden veel cambiogebruikers de switch naar e-cambio (nog) niet gemaakt. Die drempel moest dus dringend een flink stuk naar beneden.

Brantano

De virtuele wachtrij

  • Social media  |
  • Web  |

Niemand staat voor zijn plezier in de wachtrij. Tenzij de beloning groot genoeg is. Met de ‘virtuele wachtrij’ creëerden we een kleine hype rond de opening van Brantano’s nieuwe webshop. Maar liefst 33.000 mensen stonden virtueel aan te schuiven in de hoop hun leeftijd in schoenen te winnen. En het aantal fans van Brantano op Facebook steeg met 25%. What a shoe can do!

UNHCR

Refugee for a day

  • Mobile  |
  • Projection mapping  |
  • Radio & TV  |
  • Social media  |

De vluchtelingenproblematiek is voor heel wat Belgen één grote ver-van-mijn-bed-show. Maar wat als je zelf eens kon voelen wat het is om vluchteling te zijn? We bedachten een Facebook App waarmee je vluchteling voor een dag kon worden. En een indrukwekkende projection mapping bracht het oorlogsgeweld wel heel dichtbij.

‘t Casteelken

Designers

  • dm  |
  • event  |
  • newsletter  |
  • Web  |

Klanten van ’t Casteelken hebben één ding gemeen: hun liefde voor design. Dus voorzagen we hen anderhalf jaar lang van relevante content over designers. En geloof ons: ‘content ís king.’ Zowel de tijd op de website, de openingsrate van de newsletter als de verkoopscijfers in de winkels stegen aanzienlijk. Relevant communiceren loont.

CANON

Cultuurkuur

  • dm  |
  • Print  |

Cultuur is een essentieel onderdeel van de persoonlijke en sociale ontwikkeling van kinderen en jongeren. Daar zijn de meeste leerkrachten het over eens, maar toch blijft cultuureducatie bijna exclusief het terrein van de leerkracht muzische of plastische opvoeding. Om ook andere leerkrachten te inspireren, creëerden we de ‘cultuurkuur’.

STAM

Speel burgemeester van Gent

  • Game  |

markee is een communicatiebureau, geen game developer. Toch creëerden we in opdracht van het STAM een computerspel over het Gentse Groenstructuurplan. Bezoekers van het Gentse Stadsmuseum konden letterlijk op de stoel van de burgemeester zitten en beslissingen nemen over de groenprojecten van Stad Gent. Vree wijs!

Brightfish

Who will get the scoop

  • dm  |
  • PR  |
  • Web  |

Hoe introduceer je de nieuwe naam van een mediaregie in de reclamesector? Eenvoudig: we gaven de twee belangrijkste influencers een hoofdrol in de campagne en lieten hen vechten om de scoop. Het resultaat? Na amper één maand was Brightfish top of mind. Missie volbracht!

NMBS Europe

Vertrek op vakantiejob

  • Activation  |
  • Print  |
  • Social media  |
  • Web  |

Jongeren hebben tijdens de zomervakantie massa’s tijd, maar geen geld om te reizen. Dit inzicht werd het vertrekpunt van onze campagne voor NMBS Europe die de InterRail Pass moest promoten. We creëerden ‘Vertrek op vakantiejob’, een succesvolle social media campagne met een opmerkelijke ROI.

* = verplicht veld
×

© 2014 markee, Kleindokkaai 17, 9000 Gent   .   09 266 14 18   .    koen@markee.be   .   Het Salon

  /Nieuwsbrief

BRUCE is het magazine van markee en Het Salon. In de BRUCE nieuwsbrief houden we je op de hoogte van Stumptown readymade

* = verplicht veld
×

  /Abonnement

Ben je adverteerder en wil je BRUCE gratis in de bus krijgen? Schrijf je hier in op de mailinglist van dit ondertussen gelauwerde blad.

Voornaam *
Naam *
E-mail *
Bedrijf *
Functie
Adres *
Postcode *
Plaats *
Telefoonnummer

×